Maatregelen Coronavirus

Op donderdag 30 april 2020 is door de overheid groen licht gegeven voor het opschalen van veilige fysiotherapeutische zorg. Dit betekent dat er meer mogelijkheden zijn voor een fysiotherapeutische behandeling. Heeft u behoefte aan fysiotherapeutische zorg? Neem dan telefonisch contact met ons op. Wij informeren u dan verder over de mogelijkheden en voorwaarden. Verder blijven bij Wammes Fysiotherapie tot nader bericht onderstaande maatregelen van kracht.

• Wij verzoeken u niet meer dan 5 minuten voor de behandeling naar de praktijk te komen.
  • Wij verzoeken u aan te kloppen op de entreedeur, wij doen voor u open zodat de deurgrepen niet door iedereen worden aangeraakt.
  • Het is verplicht een eigen handdoek mee te nemen.
  • Wij schudden geen handen en werken met beschermende materialen.
  • Wij desinfecteren na ieder consult onze handen.
  • De behandelbank wordt voor ieder behandeling afgenomen met een virus dodend middel waarna deze wordt afgedekt met schoon papier.
  • In de behandelruimte maken wij gebruik van een luchtreiniger die de lucht zuivert van virussen.
  • Deurgrepen worden dagelijks meerdere keren gedesinfecteerd. Fitnessapparaten, gebruiksvoorwerpen voor therapie en behandelbanken worden na ieder contact gedesinfecteerd.
  • Wij werken voorlopig alleen vanaf onze vrijgevestigde hoofdlocatie op de Handelskade. Er wordt voldoende tijd tussen de behandelingen gehouden, hierdoor is er geen sprake van onderling contact van patiënten.
  • Onze therapeuten zijn verzocht thuis te blijven bij allerlei milde vormen van klachten.
  • Cliënten die ziek zijn of last hebben van verkoudheid verschijnselen mogen bij ons de praktijk niet betreden. Heeft u gezondheidsklachten? Neem dan telefonisch contact met ons op.
  • Als u toch moet hoesten of niesen, doet u dit dan aan de binnenkant van uw elleboog.

Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op via 030-2040617 of info@wammesfysiotherapie.nl