Maatregelen Coronavirus

Maandag 14 december 2020 is door de overheid een nieuwe lockdown aangekondigd. Fysiotherapiepraktijken mogen tijdens deze lockdown open blijven. Heeft u behoefte aan fysiotherapeutische zorg? Neem dan telefonisch contact met ons op. Wij informeren u dan verder over de mogelijkheden en voorwaarden. Verder blijven bij Wammes Fysiotherapie tot nader bericht onderstaande maatregelen van kracht.

• Bij het betreden van de praktijk is het dragen van een mondkapje verplicht.
  • Wij verzoeken u niet meer dan 5 minuten voor de behandeling naar de praktijk te komen.
  • Het is verplicht een eigen handdoek mee te nemen.
  • Wij schudden geen handen en werken met beschermende materialen.
  • Wij desinfecteren na ieder consult onze handen.
  • De behandelbank wordt voor ieder behandeling afgenomen met een virus dodend middel waarna deze wordt afgedekt met schoon papier.
  • In de behandelruimte maken wij gebruik van een luchtreiniger die de lucht zuivert van virussen.
  • Deurgrepen worden dagelijks meerdere keren gedesinfecteerd. Fitnessapparaten, gebruiksvoorwerpen voor therapie en behandelbanken worden na ieder contact gedesinfecteerd.
  • Wij werken voorlopig alleen vanaf onze vrijgevestigde hoofdlocatie op de Handelskade.
  • Onze therapeuten zijn verzocht thuis te blijven bij allerlei milde vormen van klachten.
  • Cliënten die ziek zijn of last hebben van verkoudheid verschijnselen mogen bij ons de praktijk niet betreden. Heeft u gezondheidsklachten? Neem dan telefonisch contact met ons op.
  • Als u toch moet hoesten of niesen, doet u dit dan aan de binnenkant van uw elleboog.

Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op via 030-2040617 of info@wammesfysiotherapie.nl