Actueel

Volg ons op Facebook en blijf op de hoogte van het laatste nieuws!

3 dagen geleden

Etalagebenen? Bij Wammes Fysiotherapie kunt u ook terecht voor gesuperviseerde looptherapie & leefstijlbegeleiding. Wij zijn gecertificeerd en aangesloten bij Claudicationet.

1 week geleden

1 maand geleden

Wouter is vanaf heden “Certified Mulligan Practitioner”. Het Mulligan Concept gaat uit van een zogenaamd sporingsprobleem, wat oorzakelijk kan zijn bij klachten in en rondom het gewricht. Door middel van een pijnvrije mobilisatietechniek wordt het normale patroon weer hersteld. Klik voor meer informatie op: www.mulligantherapeut.nl

Cursus Valpreventie en Valtraining

2 maanden geleden

Blijf niet te lang doorlopen met uw klacht! En u heeft geen verwijzing nodig om bij ons terecht te kunnen!

56 procent van de Nederlanders wacht minstens enkele weken voordat zij met fysieke klachten contact opnemen met de fysiotherapeut.

Dat blijkt uit het onderzoek Fysiotherapie onder ruim duizend Nederlanders, uitgevoerd door het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie.

34 procent wacht enkele weken tot een maand voordat zij de fysiotherapeut bezoeken. 22 procent loopt een maand of langer door met klachten of besluit uiteindelijk geen contact op te nemen.

Als voornaamste reden hiervoor geven de respondenten aan dat ze hopen dat de klachten vanzelf overgaan. Anderen bezoeken liever eerst de huisarts of vrezen voor mogelijk hoge kosten die een bezoek aan de fysiotherapeut met zich kan meebrengen.

Ook weet een groot deel van de Nederlanders niet hoe zij bij de fysiotherapeut terechtkomen. 53 procent denkt dat zij hiervoor eerst een verwijzing nodig hebben van de huisarts, hoewel dit in Nederland niet nodig is. Ook denkt 34 procent dat fysiotherapie onder het eigen risico valt.

5 maanden geleden

Wammes Fysiotherapie wenst u graag:

6 maanden geleden

Interessant! Onze oefenzaal maar eens opnieuw inrichten 🤔

9 maanden geleden

Bij ons staat de airco aan!

10 maanden geleden

Deze video geeft weer wat er kan gebeuren bij een "Frozen shoulder" (ernstige bewegingsbeperking van de schouder door een ontsteking van het gewrichtskapsel). Spiercontracties zijn onder narcose uitgeschakeld, waardoor de beweeglijkheid van de schouder fors toeneemt!

Is de ontsteking van het kapsel wel de enige factor die een rol speelt bij deze aandoening? Bij Wammes Fysiotherapie weten we uit ervaring dat ook spieren een rol spelen bij veel klachten. Wij nemen bij Wammes Fysiotherapie deze component altijd mee in het behandelplan. Neem gerust eens contact met ons op om te kijken of we iets voor u kunnen betekenen vanuit onze specifieke werkwijze. Op onze site leest u hier ook meer over: https://www.wammesfysiotherapie.nl/fysiotherapie/specifieke-werkwijze/

Cursus “symptomatisch perifeer artieel vaatlijden”

11 maanden geleden

Zegt het voort!

11 maanden geleden

Ook Wammes Fysiotherapie is nu AVG-proof dus in onze praktijk wordt zorgvuldig met uw medische persoonsgegevens omgegaan. Meer weten? Klik op de link voor onze privacy policy; https://www.wammesfysiotherapie.nl/de-praktijk/privacy-policy/

1 jaar geleden

Voor onze klanten die geen aanvullende verzekering hebben;
Vanaf vandaag kunt u na iedere behandeling naast contant ook met PIN betalen. Dus...pinnen? ja graag!

Breaking news !

1 jaar geleden

Heeft u doordeweeks weinig tijd om naar de fysiotherapeut te gaan of heeft u in het weekend acute klachten waar u het liefst direct aan wordt geholpen? Vanaf heden is Wammes Fysiotherapie op zaterdag geopend van 08:30-14:00 uur.

1 jaar geleden

Wammes Fysiotherapie wenst iedereen prettige kerstdagen en een gezond en sportief 2018!